نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر یخچال در اصفهان

یخچال یکی از اساسی ترین وسایل برقی مورد نیاز در خانه است حتی می توان گفت بدون آن همه چیز مختل می شود و آشپزخانه بی معنی خواهد بود. یخچال یک وسیله مهم و ضروری در خانه محسوب می شود بدون آن مواد غذایی فاسد می شوند و از بین می روند. بالطبع ممکن است گاهی دچار مشکل شود. در هنگام خرید یخچال باید دقت داشت تا یک یخچال خوب خریداری نمایید زیرا وسیله ای است که تمام 24 ساعت بدون وقفه کار می کند و با توجه به قیمت های بالای لوازم برقی خانگی باید دقت بیشتر در انتخاب یخچال داشته باشید زیرا یخچال وسیله ای است که باید تعمیر شود نمی توان آن را زود به زود تعویض کرد. با تعمیر یخچال در اصفهان توسط تیم دمای سبز آماده ی خدمت رسانی می باشد. در صورت خرابی یخچال باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکل سریع برطرف گردد.

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال دمای سبز با بیش از 20 تکنسین با تجربه و کارآمد به صورت سیار در سطح شهر اصفهان و شهرهای اطراف اصفهان آماده ی خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد.

تماس با دمای سبز

نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان

یخچال و فریزر از دو جزء اصلی تشکیل شده است: کویل کندانسور و کویل اواپراتور. یک خنک کننده مایع توسط یک کمپرسور و یک موتور از طریق این سیم پیچ ها به گردش در می آید. مایع مبرد در کندانسور خنک می شود. سپس به سمت اواپراتور جریان می یابد. در اواپراتور، هوای دستگاه با تماس با سیم پیچ پر از مایع خنک می شود. کندانسور یخچال یا فریزر سیم پیچ بیرونی دستگاه است. اواپراتور سیم پیچ در داخل است. مایع خنک کننده توسط یک کمپرسور در سیستم به گردش در می آید.

اکثر یخچال ها و فریزرها بدون یخ زدگی هستند. در این نوع ، یک یخچال به طور خودکار توسط تایمر روشن می شود تا یخ زدگی داخل دستگاه ذوب شود. یخ زدگی توسط موتور در چندین نقطه مختلف در واحد ذوب می شود که از سردترین و یخ زده ترین مناطق شروع می شود. هنگامی که یخ به طور کامل ذوب شد، ترموستات به طور خودکار به چرخه خنک کننده تغییر می کند تا دمای انجماد استاندارد را حفظ کند. از آنجایی که این فرآیند به صورت خودکار انجام می شود، یخ زدگی در داخل جعبه ایجاد نمی شود.

تعمیر یخچال فریزر در اصفهان

سیستم کمپرسور واحد، که مایع خنک کننده را از طریق سیستم سیم پیچ وارد می کند، توسط یک موتور از نوع خازن هدایت می شود. دیگر بخش‌های اساسی سیستم خنک‌کننده/یخ‌زدایی شامل کلیدها، ترموستات‌ها، بخاری‌ها، کندانسورها و فن‌ها هستند. فردی که خودتان این کار را انجام می دهید می تواند بسیاری از این اجزای یخچال را آزمایش و جایگزین کند. با این حال،استثناهایی وجود دارد که بهتر است به یک تعمیرکار حرفه ای واگذار شود.

احتیاط: قبل از انجام هر کاری بر روی یخچال یا فریزر، مطمئن شوید که آن را از برق جدا کرده اید. پس از جدا کردن دستگاه، بررسی کنید که آیا موتور/کمپرسور خازن دارد یا خیر. این قطعه در یک محفظه در بالای موتور قرار دارد. خازن ها برق را حتی زمانی که برق دستگاه قطع است ذخیره می کنند. قبل از انجام هر کاری بر روی یخچال یا فریزر نوع خازنی، باید خازن را تخلیه کنید، در غیر این صورت ممکن است شوک شدیدی دریافت کنید.

نشانه های خرابی یخچال

لازم است تا افراد نشانه های خرابی یخچال را بدانند تا هنگام مشاهده ی آنها به فکر تعمیر یخچال خود باشند. در زیر لیستی از نشانه های خرابی یخچال را مشاهده می نمایید.

  • ایجاد سروصدای غیر عادی از یخچال
  • وجود برفک درفریزر و یخچال
  • داغ شدن موتور یخچال
  • نشت آب از زیر یخچال
  • براحتی باز و بسته نشدن درب یخچال
  • عدم سرما و خنکی در داخل یخچال

یخچال یکی از معدود وسایلی است که در خانه شما به طور مداوم در روز یا شب کار می کند و غذای شما را سرد نگه می دارد. اگر در نظر بگیرید که یک یخچال چقدر سخت کار می کند، در واقع بسیار شگفت انگیز است که آنها به ندرت خراب می شوند. در موارد نادری که یخچال شما از کار می افتد، ممکن است با هزینه تعمیرات بالا و هزینه جایگزینی تمام مواد غذایی از دست رفته مواجه شوید.

تعمیرکار سیار یخچال در اصفهان

قیمت تعمیر یخچال در اصفهان

علت یک سره کار کردن یخچال چیست و هزینه ی تعمیر این مشکل در اصفهان چقدر است؟

از مشکلات شایعی که برای یخچال بوجود می آید این است که یک سره کار می کند. این مشکل دلایل متعددی می تواند داشته باشد. از مهمترین مشکلات خرابی ترموستات یخچال است. این مشکل ممکن است با عیب یابی حل شود و یا ممکن است که نیاز به تعویض داشته باشد. هزینه های تعمیر یخچال در اصفهان نسبت به یک سره کار کردن به شرح جدول ذیل است:

خدمات هزینه ها
تعویض ترموستات یخچال فریزر 1550000 ریال الی 3550000 ریال
تعویض ترموستات یخچال ساید بای ساید 8500000 ریال الی 13500000 ریال
کارشناسی و عیب یابی 450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال

علت مشکل سرد نکردن یخچال چیست و هزینه ی آن در اصفهان چقدر است؟

اگر یخچال شما مشکل سرد نکردن دارد احتمال زیاد مربوط به وجود نقص در فن یخچال می باشد. شما می توانید با برقراری ارتباط با تکنسین های دمای سبز این مشکل را برطرف نمایید. در زیر لیست هزینه های تعویض و عیب یابی این مشکل را مشاهده می نمایید.

خدمات هزینه ها
تعویض فن داخلی 1000000 ریال الی 2100000 ریال
تعویض فن سرامیکی 3100000 ریال الی 10000000 ریال
تعویض فن موتور یخچال 500000 ریال الی 1250000 ریال
کارشناسی و رفع عیب 450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال

هزینه تعمیر آبسردکن یخچال در اصفهان چقدر است؟

آبسرد کن یخچال یکی از پر استفاده ترین موارد در یخچال است . در بسیاری از موارد آبسرد کن یخچال به دلیل استفاده ی نا مناسب ممکن است دچار خرابی شود . میزان هزینه ی رفع این مشکل به شرح زیر است:

خدمات هزینه ها
تعمیر آبسرد کن 1000000 ریال الی 1900000 ریال
کارشناسی و عیب یابی 450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال

هزینه ی شارژ گاز یخچال در اصفهان چقدر است؟

نقش گاز یخچال این است که یخچال را سرد می کند. با کاهش گاز یخچال، یخچال شما به خوبی سرد نمی کند و در اسرع وقت باید گاز آن شارژ شود. در جدول ذیل هزینه ی تقریبی شارژ یخچال ثبت شده است. برای سوالات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات هزینه ها
شارژ گاز یخچال 3500000 ریال الی 8500000 ریال
شست و شوی کامل مدار 3500000 ریال
رفع نشتی و وکیوم کامل 1000000 ریال
تعویض فیلتر درایر 300000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه 1000000 ریال الی 3000000 ریال
عیب یابی و کارشناسی 450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال

هزینه ی رفع مشکل صدای یخچال اصفهان چه میزان است؟

صدای ناهنجار و غیرعادی یخچال فریزر از مشکلات آزار دهنده ای است که به دلیل خرابی فن یخچال به وجود می آید. هزینه ی رفع این مشکل به شرح زیر است. همچنین شما می توانید برای اطلاع از تمامی هزینه ها و جزئیات آن بر روی هر کدام از کلید ها زیر کلیک کنید و یا با مشاورین ما در مرکز دمای سبز تماس بگیرید.

خدمات هزینه ها
تعمیر فن موتور 1100000 ریال الی 6500000 ریال
تعمیر فن داخلی معمولی 1200000 ریال الی 3000000 ریال
تعمیر فن داخلی سرامیکی 5500000 ریال الی 18000000 ریال
کارشناسی و عیب یابی 450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید اصفهان چقدر است؟

یخچال های ساید باید ساید نسبت به یخچال های دیگر هزینه ی تعمیر بیشتری دارند. با توجه به امکانات و آپشن هایی که دارد در هنگام تعمیر ممکن است گران تر تمام شود. در زیر لیست هزینه های شایع در بخچال های ساید باید ساید را مشاهده می نمایید.

خدمات هزینه ها
رفع مشکل خنک نکردن یخچال شارژ گاز: 4400000 ریال الی 8600000 ریال
رفع مشکل یکسره کار کردن یخچال تعمیر اتومات: 4000000 ریال الی 5500000 ریال
رفع مشکل آبریزی یخچال رفع نشتی:1200000 ریال الی 3500000 ریال
تعمیر آبسرد کن یخچال تعمیر: 1200000 ریال الی 3000000 ریال
تعمیر یخساز یخچال تعمیر: 2100000 ریال الی 6000000 ریال

تعمیرات یخچال اصفهان

تعمیر یخچال اصفهان و مناطق اطراف

وقتی نوبت به یخچال و فریزر می رسد، امروزه گزینه های شما بسیار فراتر از دریافت یک لیوان آب یخ بدون نیاز به باز کردن در است. با پنل های سفارشی، می توانید یک یخچال داخلی متناسب با کابینت آشپزخانه خود تهیه کنید. برخی از یخچال ها طراحی درب داخلی دارند که به شما امکان می دهد بدون باز کردن کامل یخچال به اقلام پر استفاده از قفسه های درب دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید یک کشوی یخچالی را بیرون بیاورید و آن را پر از نوشابه‌های خنک، نوشیدنی های خنک، یا خوراکی‌های مناسب برای بچه‌ها پیدا کنید.

چگونه به یخچال ها امتیاز می دهیم

آزمایشگاه یخچال CR مکانی شلوغ است. تعمیرکاران ما دائماً مدل‌های جدید را ارزیابی می‌کنند و آنها را به رتبه‌بندی یخچال‌های ما اضافه می‌کنند، که شامل مدل‌هایی در همه پیکربندی‌ها می‌شود: فریزر پایین، فریزر بالا، توکار، عمق مخالف، درب فرانسوی، و ساید بای ساید.

در آزمایشگاه ما، هر یخچالی که آزمایش می کنیم با سنسورهای دما متصل می شود. سپس آن را به مدت بیش از یک ماه در یک محفظه با دمای کنترل می کنیم تا کنترل ترموستات و یکنواختی دما را ارزیابی کنیم. مهندسان آزمایشی CR بیش از 5.4 میلیون قرائت دما را برای هر مدل جمع‌آوری می‌کنند تا نقاط گرم و سرد را تشخیص دهند. ما از این اطلاعات برای تعیین اینکه کدام یخچال غذا را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد استفاده می کنیم. نتایج نشان می‌دهد که بسیاری از یخچال‌ها به سادگی وظایف اصلی خود را به خوبی انجام نمی‌دهند، و این می‌تواند به معنای هدر رفت غذا و قبض‌های خواربار بزرگ‌تر باشد.

برای آزمایش محفظه‌های فریزر یخچال‌ها، مهندسان ما دستگاه‌ها را با جعبه‌ها و جعبه‌های اسفناج منجمد پر می‌کنند، سپس ارزیابی می‌کنند که چگونه بسته‌ها را منجمد نگه می‌دارند.

علاوه بر این، ظرفیت ذخیره سازی قابل استفاده را اندازه گیری می کنیم که به ندرت با آنچه تولیدکنندگان ادعا می کنند مطابقت دارد. مهندسان ما سپس از این اندازه گیری ها برای محاسبه بهره وری انرژی استفاده می کنند.

آخرین اما نه کم اهمیت، ما داده های نظرسنجی جمع آوری شده از اعضای CR در هزاران یخچال را برای قضاوت در مورد قابلیت اطمینان پیش بینی شده و رضایت مالک برای هر برند و نوع یخچال ترکیب می کنیم.

همه این داده ها در یک امتیاز کلی برای هر مدلی که در رتبه بندی یخچال ما نشان داده شده است، که بیش از 200 مدل را نشان می دهد، ادغام می شود.

انتخاب سبک یخچال

یک پیکربندی یخچال برای هر خانواده وجود دارد. مدل های درب فرانسوی به دلیل زیبایی ظاهری بالا بسیار محبوب هستند. برخی از مصرف کنندگان راحتی فریزرهای زیرین را ترجیح می دهند که غذاهای تازه را در سطح چشم قرار می دهد، اما کنار هم به دلیل درهای باریکشان می توانند بهتر در آشپزخانه کوچکتر قرار بگیرند.

بهترین تعمیرکار یخچال در اصفهان

تعمیرات یخچال اصفهان

تعمیرکار حرفه ‌ای یخچال

همانطور که می‌دانید، تعمیرکاران یخچال فریزر زیادی داریم که همگی خود را متخصص می‌دانند، اما در واقع برخی از این تکنسین‌ها به نظر متخصص هستند و فقط می‌دانند که چگونه قطعات یخچال را تعویض کنند و اگر قطعه‌ای قابلیت تعمیر داشته باشد، توانایی تعمیر قطعات یخچال را ندارند.

ابتدا تعمیرکار باید ایراد یخچال را به درستی تشخیص دهد و پس از یافتن ایراد یخچال، مشکل قطعه را برطرف کند و در صورتی که دستگاه به هیچ وجه قابل تعمیر نبود، قطعه را تعویض کند و در این صورت هزینه به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

تماس با دمای سبز

آیا می ‌توان خودمان یخچال‌هایمان را تعمیر کنیم؟

این کار علاوه بر دسترسی به قطعات و تجهیزات مناسب، نیازمند دانش فنی بالا و آشنایی با انواع یخچال و فریزر است. بنابراین افرادی که تجربه کافی در این زمینه را ندارند نمی‌توانند یخچال را تعمیر کنند. ممکن است عیب جزئی باشد و در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه قابل تعمیر باشد، اما تعمیر توسط خود مصرف کننده مشکلات جدی‌تری را به همراه خواهد داشت و هزینه‌های تعمیر را چندین برابر می‌کند.

توصیه می‌شود در صورت بروز آسیب به یخچال‌ها ابتدا با مشاوران و کارشناسان تعمیرات تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. بدون شک این موضوع در تصمیم‌گیری صحیح و رفع مشکل تاثیر زیادی دارد و رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

قلب هر خانه‌ای آشپزخانه آن است، آنجایی که آدم‌ها برای رفع حیاتی‌ترین نیازهایشان به آن پناه می‌برند و شاید ساعت‌های زیادی از کارهای خانه را به آن اختصاص دهند. یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه یخچال فریزر آن است. اگرچه خرید بهترین برند و استفاده درست از آن، موجب عقب انداختن زمان تعمیر یخچال فریزر در منزل خواهد شد. اما گاهی با وجود تلاش‌های بسیار ما و استفاده درست از وسایل آشپزخانه، این وسیله پرکاربرد دچار خرابی و نقص کارکرد می‌شود. در این مواقع تنها گزینه پیش‌رو، تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان « یعنی دمای سبز» برای حل این مشکل است. اگر شما هم در چنین مواقعی، دغدغه پیدا کردن تعمیرکار یخچال فریزر باتجربه، که از سابقه کاری او اطلاعاتی داشته باشید، را دارید نگران نباشید چون در دمای سبز پیدا کردن متخصصین باتجربه و متعهد به‌راحتی امکان‌پذیر است.

نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان

بهترین تعمیرکار یخچال در اصفهان

تعمیرکاران “دمای سبز” خدمات زیادی را ارائه می‌دهند، تمامی متخصصین ما کاربلد و مسلط به تمامی قطعات، ارورها و مدل ها و برندهای مختلف یخچال (یخچال سامسونگ، ال جی، الکترواستیل و… ) هستند. از مهمترین خدمات قابل ارائه:

  • تعمیر آب سرد کن و یخ ساز
  • تعمیر موتور یخچال و ضربه‌دیدگی آن
  • شارژ گاز یخچال‌های ساید بای ساید و معمولی
  • تعویض زبانه و رگلاژ در یخچال ساید بای ساید
  • تعویض ترموستات، کمپرسور و فیلتر یخچال ساید بای ساید
  • تعمیر یخچال قدیمی، انواع یخچال فریز و ساید بای ساید خارجی و ایرانی

شایع ترین خرابی های یخچال در اصفهان

روشن نشدن یخچال

علت این مشکل در یخچال این است که عمدتا در مسیر برق رسانی یخچال مشکلی بوجود آمده است. ممکن است دوشاخ یخچال عیب پیدا کرده باشد و اینکه سیم کشی یخچال که به یخچال متصل می شود دچار خرابی شده باشد. در این حالت لازم است تا ابتدا دو شاخ را از پریز بیرون بکشید و سیم های یخچال را چک کنید.

چه چیزی باعث بوی بد یخچال می شود؟

اگر غذای فاسد در یخچال وجود داشته باشد، ممکن است منشا بوی بد آن باشد. با این حال، اگر بعد از برداشتن مواد غذایی فاسد، یخچال همچنان بوی بدی می دهد، باید تمام مواد غذایی را خارج کنید، سپس قفسه ها را بردارید و با مواد شوینده مناسب تمیز کنید.
بعد از شستن می توانید یک فنجان سرکه را با دو قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک پارچ آب داغ مخلوط کنید. سپس با استفاده از آبپاش، مخلوط را قبل از اینکه با اسفنج تمیز کنید، روی تمام سطح آبپاش اسپری کنید.

برای راهنمایی کامل در این زمینه می توانید به مقاله ی مربوط به این موضوع مراجعه نمایید.  راه های رهایی از بوی بد یخچال

خاموش نشدن یخچال به صورت اتوماتیک

علت این امر فرسودگی ترموستات بر اثر کارکرد در دراز مدت می باشد. در این حالت کنتاکت های ترموستات نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

برفک زدن یخچال های قدیمی

از زمان های قدیم تا به امروز، چگونگی و چرایی یخ زدگی یخچال و فریزر سوالی مبهم برای همه کاربران بوده است. سرمازدگی یکی از دلایل اصلی کاهش طول عمر یخچال و فریزر است. در ویدیو زیر علت اصلی یخ زدگی یخچال علت یخ زدگی ساید بای ساید راه حل های موثر برای رفع سریع یخ زدگی یخچال فریزر و ساید بای ساید و روش های مختلف را مشاهده می نمایید و همچنین حذف برفک بصورت اتوماتیک و دستی بیان شده است.

برای راهنمایی جامع تر در زمینه ی رهایی از برفک یخچال به مقاله ی مربوطه مراجعه نمایید. راه های رهایی از برفک یخچال
به علت خرابی ترموستات شیر سلونویید مداوم وارد مدار می شود و با ورود گاز به سیستم سبب آب شدن برفک ها می شود. مشکلات دیگری هم یخچال دارد که هر کدام ممکن عیب های دیگری داشته باشند. در تیم دمای سبز تکنسین های ما آماده ی خدمت رسانی می باشند. برای اطلاعات بیشتر ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

تعمیر یخچال اصفهان در منزل و آپارتمان شما

جابجایی وسیله های سنگین مثل یخچال برای انجام تعمیرات کار بسیار دشواری است و باعث هزینه های اضافی می شود. در دمای سبز تمامی تعمیرات مربوط به یخچال در منزل و آپارتمان شما انجام می شود. تنها کافیست تا با تماس بگیرید و خدمات ما را در محل دریافت نمایید. ما حتی شارژ گاز یخچال را هم می توانیم در محل شما انجام دهیم.

مرکز تعمیرات یخچال در اصفهان

ضمانت و گارانتی تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیراتی که توسط تیم تخصصی دمای سبز انجام می شود دارای گارانتی می باشد. نسبت به این موضوع جای هیچ نگرانی نیست. ما با ارائه ی فاکتور نسبت به ضمانت خدمات طبق شرایط خاص پاسخگو خواهیم بود.

خدمات تعمیر یخچال در اصفهان کجا هست؟

دفتر مجموعه خدماتی دمای سبز حدفاصل خیابان گلزار و خیابان هشت بهشت می باشد. شما می توانید در نقشه ی زیر ما را پیدا کنید.

تعمیرکار سیار یخچال در اصفهان

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما برای تعمیر یخچال فریزر در اصفهان بهترین و مطمئن ترین تعمیرکاران متخصص و مطمئن می باشد. شما می توانید با گروه دمای سبز در تماس باشید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند. برند یخچال شما چیست؟ ما برای هر برند یخچال تعمیرکاران ماهری برای تعمیر دستگاه داریم. برندهای معتبر و شناخته شده ای مانند ال جی، سامسونگ، دوو، جنرال الکتریک، یخچال، ویرپول، کنمور، بوش، الکترولوکس، آمانا، یخساران، اسنوا، امرسان و … همگی برندهایی هستند که دمای سبز از سطح بسیار بالایی برخوردار است. مرکز تعمیر ما نزدیک ترین کارشناس را برای تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام می کند تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند.

امتیازات خدمات تعمیر یخچال در اصفهان توسط دمای سبز

  • گارانتی بعد از تعمیر یخچال
  • با تجربه بودن فنی کاران
  • دانش به روز
  • استفاده از قطعات اصلی
  • تعمیرکار مجرب
  • قیمت خدمات مناسب
  • متخصصان برای هر برند
  • سرعت عمل و حضور سریع

برای دانلود متن این صفحه به صورت PDF کلیک کنید. دانلود

4.5/5 - (21 امتیاز)
مشکلت حل نشده؟
تیم دمای سبز در خدمت شماست تا مشکلات تعمیراتی لوازم سرمایشی و گرمایشی شما را حل کند.

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

24 دیدگاه

  • خیلی زود تشریف آوردند و عیب یابی سریعا انجام شد و مشکل برطرف شد، مشکل یخچال کار نکردن فن فریزر بود که چالش برانگیز نبود زیاد.

  • سلام وقتتون بخیر
    یخچال فریزری که داریم، مدام بوق ممتد می زند و هرکاری می کنم قطع نمی شود. لطفا راهنمایی نمایید.

    • سلام وقت بخیر؛ درب یخچال فریزر شما دچار افتادگی شده است، با شماره 09134004910 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام و احترام
    من یک یخچال قدیمی دارم دو ماه پیش موتورش رو عوض کردم خوب بود. الان وقتی روشن میشه خیلی ضعیفه و داغ میشه سرد هم نمیکنه. اینم بگم روی یخچال نوشته مبرد r12 ولی موتورش r134

    • سلام وقت بخیر؛ مشکل یخچال شما مربوط به کیپ شدن مدار میباشد، برای رفع این مشکل در ابتدا مدار را با گاز ازت یا فریون شستشو دهید و هنگامی که مطمئن شدید مدار باز شده است مجدد طبق اصول شارژگاز شود.

  • چگونه می توانم تراز بودن یخچالم را تست کنم؟

    • یک لیوان را نزدیک لبه آب بریزید و روی سقف یخچال بگذارید. به سطح آب نگاه کنید. اگر صاف بود یخچال تراز است. در غیر این صورت با تنظیم پایه ها نسبت به تراز آن اقدام کنید. و اگر وسیله ی تراز کردن دارید، راحت تر خواهید بود.

  • از خدمات به موقع و با کیفیتی که دمای سبز انجام می دهد سپاسگذارم. تعمیر یخچال ما به خوبی انجام شد.

  • سلام
    ببخشید روزهای تعطیل هم خدمات تعمیر یخچال در اصفهان رو ارائه می دین؟

    • سلام، بله

  • ببخشید چه برندهایی از یخچال رو تعمیر انجام می دهید؟

    • در حال حاضر دمای سبز در زمینه ی انواع برندهای ایرانی مثل اسنوا، امرسان، دوو و ….. و برندهای خارجی مثل سامسونگ و ال جی و … ارائه خدمات می کند.

  • آیا شما در زمینه ی خدمات تعمیر یخچال های خارجی هم فعالیت دارید؟

    • از تمایزهای تیم تخصصی دمای سبز این است که در زمینه ی یخچال های خارجی با هر برندی ارائه ی خدمات می کند.

  • تعمیر یخچال در اصفهان در روزهای تعطیل هم ارائه می دهید؟

    • بله، تکنسین های دمای سبز در تمام روزهای آماده ی خدمت رسانی می باشد.

  • آیا برای خدماتی که دارین فاکتور هم میدین؟

    • در صورت درخواست مشتری می توانیم فاکتور ارائه کنیم

  • بابت خدمات خوبتون تشکر می کنم. عالی هستین

    • ممنون

  • سلام وقتتون بخیر
    ببخشید فک کنم گاز یخچالمون تموم شده. می تونید بیاین و در محل گازش رو عوض کنید؟

    • سلام
      بله، اکثر خدمات تعمیر یخچالمون در محل صورت می گیره.

  • سلام ما میخوایم ی یخچچال خوب بخریم میتونین مشاوره بدین؟

  • سلام خیر ما فقط خدمات میدیم🤣

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *