نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر یخچال بکو در اصفهان

بکو یک برند شناخته شده لوازم خانگی است که طیف گسترده ای از محصولات از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی را ارائه می دهد. مانند هر برند دیگری، لوازم خانگی بکو ممکن است مشکلات یا خرابی هایی را تجربه کنند که کاربران را ناامید کند. اگر یک یخچال Beko دارید که نیاز به تعمیر دارد، پیدا کردن یک ارائه دهنده خدمات تعمیر قابل اعتماد ضروری است. برای یافتن بهترین شرکت خدمات تعمیر یخچال بکو در اصفهان می توانید به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو در اصفهان تماس بگیرید. ما در سرویس لوازم خانگی، خدمات تعمیر جامع لوازم خانگی بکو را ارائه می دهیم و تیمی متشکل از تکنسین های بسیار ماهر و با تجربه داریم که می توانند به سرعت هر گونه مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و برطرف کنند. دمای سبز به عنوان مرکز تعمیر یخچال در اصفهان سال ها توانسته تا انواع برندهای ایرانی و خارجی را به نحو احسن تعمیر نماید.

مزایای انتخاب نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان

  • تکنسین های مجرب که در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی بکو آموزش دیده اند
  • خدمات سریع و مطمئن برای به حداقل رساندن اختلال در روال روزانه شما
  • برای اطمینان از طول عمر دستگاه تعمیر شده، فقط از قطعات جایگزین اصلی و با کیفیت استفاده کنید
  • قیمت گذاری رقابتی و شفاف بدون هزینه های پنهان
  • تعهد به ارائه خدمات و پشتیبانی استثنایی به مشتریان

تعمیر یخچال بکو در اصفهان

دلایل انتخاب لوازم خانگی بکو

بکو لوازم خانگی را متناسب با سبک زندگی پرمشغله مدرن ارائه می دهد. از سال 1990، Beko به طور مداوم فناوری نوآورانه را ارائه کرده است تا به یک برند قابل اعتماد در بیش از 130 کشور در سراسر جهان تبدیل شود. با دومین برند بزرگ لوازم خانگی در اروپا، می توانید انتظار کیفیت و طول عمر را با قیمت های مناسب داشته باشید.

چرا یخچال بکو کار نمی کند؟

قطع برق را بررسی کنید

اگر یخچال شما با وجود اینکه به برق متصل است کار نمی کند، ممکن است برق قطع شده باشد. چراغ ها و سایر وسایل برقی خانه خود را بررسی کنید و ببینید برق قطع شده است یا خیر. اگر آنها سالم باشند، ممکن است فیوزی که یخچال شما به آن وصل است خراب شده باشد. در این صورت از یک برقکار ماهر برای تعمیر کمک بگیرید.

تنظیم دما را بررسی کنید

ممکن است کنترل دمای یخچال شما خاموش شده باشد. با مراجعه به دفترچه راهنمای خود شماره گیری را پیدا کنید.صفحه را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و دما را تنظیم کنید. دمای توصیه شده برای یخچال 4 تا 5 درجه سانتی گراد و برای قسمت فریزر حدود 18- درجه سانتی گراد است.

دمای محیط را بررسی کنید

دمای بیرون ممکن است مانع از عملکرد صحیح دستگاه شما شود، به خصوص اگر در گاراژ یا جایی خارج از خانه قرار داده شده باشد که هیچ گرمایشی ندارد. اگر فکر می کنید ممکن است این مشکل باشد، دستگاه را جابه جا کنید.

از باز کردن مکرر درب یا باز نگه داشتن آن برای مدت طولانی خودداری کنید

هوای سرد داخل دستگاه شما باید به خوبی از دمای بیرون جدا شود. ببینید آیا بین درزگیر و کابینت شکاف وجود دارد یا خیر. اگر موردی پیدا کردید، مهر و موم درب را با کنار کشیدن آرام از در و با انگشتان خود تنظیم کنید. برای هر گونه باز شدنی که باقی می ماند، ممکن است لازم باشد مهر و موم را تعویض کنید. اگر مشکوک به این موضوع هستید، با یک نمایندگی خدمات مجاز تماس بگیرید.

از بارگذاری بیش از حد دستگاه خودداری کنید

یخچال شما برای اینکه به درستی کار کند به گردش هوای مناسب نیاز دارد. بارگذاری بیش از حد آن ممکن است جریان هوا را در داخل کابینت مسدود کند. اگر هوای خنک به برخی از قسمت‌های یخچال نمی‌رسد، برخی از وسایل داخل یخچال را بردارید و مطمئن شوید که جریان هوا به خصوص در نزدیکی دریچه‌ها محدود نمی‌شود.

ببینید آیا کویل های کندانسور نیاز به تمیز کردن دارند یا خیر

کندانسور مسئول انتشار گرمایی است که دستگاه شما تولید می کند در هوای اطراف خود. سیم های آن اگر با خاک یا گرد و غبار پوشانده شوند، نمی توانند کارآمدی داشته باشند. دستگاه خود را از برق بکشید و سیم پیچ ها را در پشت یا پایین دستگاه خود قرار دهید. می‌توانید سیم‌پیچ‌ها را با یک برس ملایم یا ضمیمه برس جاروبرقی خود تمیز کنید به شرطی که قدرت مکش پایینی داشته باشد.

مشکلات فنی را در نظر بگیرید

اگر مشکل ادامه پیدا کند، ممکن است یخچال شما مشکل فنی داشته باشد. اگر مشکوک به این موضوع هستید، با یک نمایندگی خدمات مجاز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان

چرا دمای سبز را برای نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان انتخاب کنید؟

هنگامی که به تعمیر سریع لوازم خانگی مطمئن نیاز دارید، با مجموعه دمای سبز تماس بگیرید. با پوشش سراسری، ما خدمات یک روزه و روز بعد را برای همه برندهای اصلی لوازم خانگی بکو، از جمله یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و… را ارائه می دهیم. ما تعمیرات لوازم خانگی و تجاری را ارائه می دهیم تا خانه و کسب و کار شما دوباره کار کند. کلیه تعمیرات توسط مهندسین متخصص و آموزش دیده در ساخت و با استفاده از قطعات یدکی برند اصلی انجام می شود. در صورت نیاز به مهندس برای تعمیر یخچال بکو در منزل یا ماشین لباسشویی بکو در محل کار با ما تماس بگیرید هر زمان که نیاز به پاسخگویی سریع و خدمات به موقع با قیمت های مقرون به صرفه داشتید با نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در اصفهان تماس بگیرید.

مجموعه دمای سبز هیچ هزینه اضافی برای  تعمیرات یخچال نخواهد داشت. آنچه را که می بینید پرداخت می کنید و هزینه دیگری به صورت حساب شما اضافه نمی شود. ما همچنین با ضمانت 1 ساله خود، تعهد کار ماهرانه خود و استفاده از قطعات یدکی مرتبط با برند اصلی، خیال شما را راحت می کنیم.

چرا وقتی می توانید با دمای سبز تماس بگیرید، دستگاه معیوب خود را تعویض کنید؟

ایرادات یخچال فریزر بکو:

  • خرابی ترمیستور
  • خرابی سنسور یخ زدایی
  • خطای سنسور یا ماژول کنترل
  • خرابی سنسور یخ ساز
  • خرابی دستگاه یخ
  • بخاری معیوب
  • فیوز خراب
  • خرابی کمپرسور

تعمیر و نصب یخچال بکو در اصفهان

آیا به دنبال خدمات تعمیر یخچال بکو در اصفهان هستید؟

Beko یخچال عالی می سازد، اما گاهی اوقات ممکن است اشتباه کنند، اگر با یخچال خود مشکل دارید، شاید بتوانیم به شما کمک کنیم. صرف نظر از نیاز خاص شما، می توانید برای تعمیر و نگهداری همه جانبه همه لوازم خانگی روی کارشناسان ما حساب کنید. ما علاوه بر بیش از 3 دهه تجربه، خدمات مجاز کارخانه برای Beko و موارد دیگر را داریم.

امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خود صحبت کنید.

خدمات تعمیر یخچال فریزر بکو

بهترین مکان اصفهان برای خدمات تعمیر یخچال. تمامی فناوران ما برای تعمیر انواع یخچال و فریزر کاملا آموزش دیده و واجد شرایط هستند. ما سالانه در کلاس های جدیدترین انواع یخچال و فریزر از جمله بکو و بسیاری دیگر شرکت می کنیم.

خدمات تعمیرات اضطراری یخچال فریزر بکو

همه ما به شدت به یخچال و فریزر خود متکی هستیم. نحوه عملکرد آنها بسته به نوع یخچال شما متفاوت است، اما اصول اولیه هنوز پابرجاست، آنها باید غذای شما را خنک و منجمد کنند. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مطمئن شویم تعمیر یخچال یا فریزر شما تا حد امکان سریع و مقرون به صرفه خواهد بود

  • امروز برای تمام تعمیرات یخچال و فریزر خود با ما تماس بگیرید
  • تعمیرات کلی واحدها
  • در صورت نیاز می تواند با برقکارها کار کند
  • سرویس یک روزه
  • قطعات قابل سفارش
  • خدمات 24 ساعته
5/5 - (7 امتیاز)
مشکلت حل نشده؟
تیم دمای سبز در خدمت شماست تا مشکلات تعمیراتی لوازم سرمایشی و گرمایشی شما را حل کند.

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

2 دیدگاه

  • تشکر از دست اندر درکاران وبسایت شوما

    • همچنین تشکر از حسن انتخابتون

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *