مشکلات رایج یخچال ال جی

مشکلات رایج یخچال ال جی

فهرست مطالب

برخی خدمات مجموعه دمای سبز:

نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

اگر با مشکلات یخچال ال جی مواجه هستید، به جای درستی آمده اید. ما یک راهنمای عیب‌یابی گام به گام در مورد نحوه تعمیر یخچال معیوب ال‌جی خود را به شما ارائه می‌کنیم، به شما آموزش می‌دهیم که چگونه مشکلات رایج را تشخیص دهید، و اگر مشکل فراتر از شماست، کمک تعمیر حرفه‌ای را به شما ارائه می‌کنیم. اگر ابزار و تخصص لازم برای عیب یابی مشکل یخچال ال جی خود را ندارید، با ارسال یک تکنسین مجاز تعمیر ال جی در همان روز، در وقت، هزینه و ناامیدی شما صرفه جویی می کنیم. خواه یخچال ال جی ساید بای ساید یا درب فرانسوی شما نشتی داشته باشد یا مشکل گرمایشی داشته باشد،  ما مجموعه دمای سبز توانایی تشخیص آن را داریم و راه حل تعمیر دائمی ارائه می دهیم. شما می توانید در هر زمان، 24 ساعت هفته، با ما تماس بگیرید تا مشکل یخچال ال جی خود را ارزیابی کرده و در محل آن را برطرف کنید. برای خدمات اضطراری تعمیر یخچال ال‌جی خود با ما تماس بگیرید و ما ظرف یک ساعت یک تعمیرکار  یخچال ال‌جی را ارسال خواهیم کرد.

مشکلات رایج یخچال ال جی

یخچال و فریزر یکی از لوازم آشپزخانه است که در دنیای مدرن ما بیشترین اعتماد را به خود اختصاص داده است. شما به آن نیاز دارید تا عمر غذاها و نوشیدنی های خود را طولانی تر کنید و آنها را سالم نگه دارید. همچنین، اگر نمیخواهید هر روز برای خرید از خانه خارج شوید، یک یخچال نجات‌دهنده شما خواهد بود.

ال جی انتخابی مشهور برای افرادی است که به دنبال یخچالی بادوام و مقرون به صرفه هستند. سازندگان یخچال ال‌جی مدت‌هاست که یخچال‌های کارآمد می‌سازند و مصرف‌کنندگان آن را دوست دارند. با این حال، زمانی فرا می رسد که هر یخچالی، بدون توجه به سازنده، تسلیم فرسودگی و پارگی می شود و آنطور که باید کار نمی کند. یخچال ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وقتی یخچال مطمئن ال‌جی شما شروع به بروز مشکلاتی می‌کند، به راحتی می‌توانید وحشت کنید.

چند مشکل و راه حل رایج یخچال ال جی

از طریق تحقیق و تجربه بیش از 10 سال در کار با یخچال‌های ال‌جی، متوجه شده‌ایم که این چند مشکل رایج یخچال ال‌جی احتمالاً روزی بر یخچال ال‌جی شما تأثیر می‌گذارد، البته اگر هنوز این اتفاق نیفتاده باشد. بنابراین، ما لیستی از مشکلات رایج و نحوه عیب یابی آنها را ارائه کرده ایم. با این حال، اگر نگران ایمنی خود و دستگاه خود هستید، توصیه می کنیم با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی در دمای سبز تماس بگیرید تا به شما کمک کند.

مشکل نشتی یخچال ال جی و عیب یابی

آیا همیشه آب را روی زمین نزدیک یخچال ال جی خود پیدا می کنید؟ اگر یخچال ال جی شما نشتی دارد، دلایل مختلفی وجود دارد. شلنگ تخلیه یخ زدایی یخ زده یا گرفتگی. آب مجبور می شود از روی زهکشی به انتهای محفظه جاری شود و از این رو به کف نشت می کند.

  • مجموعه مخزن معیوب
  • شیر ورودی آب معیوب
  • ظرف را باز کنید
  • فیلتر آب معیوب
  • ظرف تخلیه یخچال ال جی ترک خورده

راه حل

برای تخلیه یخ زدایی یخ زده و مسدود شده، باید بررسی کنید که آیا زهکش مسدود شده است یا خیر و هر گونه زباله را از بین ببرید. اگر یخ زده است، می توانید از آب داغ برای یخ زدایی آن استفاده کنید. این کار باعث می شود آب جاری روی آن مرتب شود و از این رو باعث نشتی شود. اگر مجموعه مخزن ترک خورده یا معیوب است، باید آن را تعویض کنید. در غیر این صورت، یخچال ال جی شما همچنان نشتی خواهد داشت. اگر شیر ورودی آب معیوب است، باید بررسی کنید که آیا گرفتگی دارد یا یخ زده است. اگر هیچکدام نیست، باید آن را تعویض کنید. اگر ظرف حاوی غذا یا نوشیدنی را در یخچال ال‌جی خود بدون مهر و موم بگذارید، ممکن است آب در یخچال نشت کند. باید تأیید کنید که همه ظروف مهر و موم شده اند.

فیلتر آب معیوب را تعویض کنید.

اگر ظرف تخلیه ترک خورده است، باید آن را تعویض کنید.

مشکل و عیب یابی نویز یخچال ال جی

آیا یخچال ال جی شما زمزمه می کند و می لرزد؟ بسیاری از دیگر کاربران یخچال ال‌جی از تولید صداهای بلند و عجیب در یخچال خود شکایت دارند. یخچال ال‌جی شما قرار نیست کاملاً بی‌صدا باشد، اما اگر صدای عجیبی شنیدید، فریاد کمک است.

علت مشکلات صدای یخچال ال جی

شایع‌ترین دلایل ایجاد صدا از یخچال ال‌جی موتور فن کندانسور و اواپراتور یا تیغه فن است. آنها می توانند مسدود شوند یا آسیب ببینند. آنها باعث ایجاد صداهای تق تق، ساییدن یا جیغ می شوند. شیر ورودی آب معیوب. باعث ایجاد صداهای تق تق، ساییدن یا جیغ زدن می شود. کمپرسور معیوب باعث ایجاد صداهای ضربه، ضربه زدن یا سوت می شود.

راه حل

پانل دسترسی عقب یخچال را بردارید و بررسی کنید که آیا چیزی موتور کندانسور یا تیغه فن را مسدود کرده است. ممکن است یخ در اطراف آنها جمع شده باشد و از این رو حرکت آنها را مسدود کرده و از آن جلوگیری می کند. شما باید هرگونه انسداد و گرفتگی اطراف یا داخل آنها را پاک کنید. اگر صدای شیر ورودی آب بیشتر از حد معمول باشد، ممکن است رسوبات معدنی در آن وجود داشته باشد، بنابراین باید آن را تعویض کنید. کمپرسور معیوب باید تعویض شود.

اگر قادر به تعمیر، تمیز کردن یا تعویض هر قسمتی از یخچال ال‌جی خود نیستید که باعث ایجاد مشکل صدا می‌شود، با ما تماس بگیرید و ما یک تکنسین از مجموعه دمای سبز تعمیرات یخچال ال‌جی را برای کمک به شما می‌فرستیم.

مشکل و عیب یابی یخ ساز یخچال ال جی

اگر یخ ساز شما آنطور که باید یخ درست نمی کند، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در غیر این صورت، اگر یخ سرد نباشد، چگونه از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت خواهید برد؟ در اینجا دلایل متداول گیرکردن یخ ساز شما آورده شده است:

دلایل مشکل یخ ساز ال جی

شیر ورودی آب معیوب اگر فیلتر آب معیوب باشد، کمترین فشار آب مورد نیاز 20 psi را برآورده نمی‌کند، بنابراین یخچال ال‌جی آب می‌دهد اما برای یخ‌سازی کافی نیست. فیلتر آب معیوب یک فیلتر آب باید به خوبی کار کند تا جریان آب مناسب به یخ ساز بدون ناخالصی حفظ شود. اگر از کار بیفتد، به طور خودکار باعث از کار افتادن یخ ساز می شود. سوئیچ برق یخ ساز معیوب. ممکن است سوئیچ خاموش باشد یا سیستم مهار سیم معیوب باشد و باعث از کار افتادن یخ ساز شود. دمای داخلی نامطلوب ممکن است باعث از کار افتادن یخ ساز شود. یک پرتو مادون قرمز معیوب در برد کنترل سطح یخ. اگر پرتو معیوب باشد، فناوری داخلی یخچال ال‌جی شما به حالت یخ‌سازی تغییر نمی‌کند. اگر همه اجزای دیگر مشکلی ندارند و یخ ساز یخ نمی سازد، ممکن است صفحه کنترل سطح یخ معیوب دلیل آن باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان

راه حل

  • اگر شیر ورودی آب شما با فشار مناسب آب را به یخچال نمی رساند، منبع آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که فشار کامل روشن است. اگر مشکل در منبع نباشد، ممکن است شیر ورودی آب شما شکسته و معیوب باشد.
  • فیلتر آب معیوب باید تعویض شود. اگر فیلتر آب شما همیشه کار می کند، حداقل دو بار در سال باید تعویض شود.
  • بررسی کنید که آیا برق یخ ساز خاموش شده است یا خیر. اگر روشن است، مشکل اتصال را در سیم کشی بررسی کنید. اگر چیزی نمی‌بینید که نمی‌توانید تعمیر کنید بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان تماس بگیرید.
  • یخچال ال‌جی شما باید دمای -4 درجه فارنهایت (20- درجه سانتیگراد) داشته باشد تا یخ‌ساز به حالت یخ‌سازی روی بیاورد. آن را بررسی کنید.
  • یک پرتو مادون قرمز معیوب برد کنترل سطح یخ را تعویض کنید.
  • اگر می‌خواهید یخ‌ساز کار کند، همیشه درب یخچال ال‌جی را ببندید.
  • اگر هیچ یک از عیب یابی های DIY بالا باعث نشد یخ ساز شما دوباره شروع به کار کند، برای کمک با ما تماس بگیرید.

مشکلات و عیب یابی خنک کننده یخچال ال جی

اگر یخچال ال‌جی شما به‌درستی خنک نمی‌شود، در اینجا دلایل احتمالی وجود دارد:

دلایل مشکلات خنک کننده یخچال ال جی

  • کویل های متراکم کثیف. ممکن است باعث شود که دستگاه شما نتواند دمای انتخاب شده را حفظ کند.
  • فن اواپراتور معیوب اگر یخ و زباله در اطراف فن جمع شود، فن به طور موثر هوا را به گردش در نمی آورد.
  • فن کندانسور معیوب پره های مسدود شده یا موتور معیوب ممکن است باعث از کار افتادن فن کندانسور و در نتیجه گردش هوا ضعیف یا عدم گردش هوا در سیم پیچ های کندانسور شود.
  • کمپرسور معیوب
  • رله استارت معیوب رله دست در دست کمپرسور کار می کند. اگر خراب شود، کمپرسور دنبال می شود.

راه حل

دستگاه خود را از برق بکشید و از یک برس سخت برای تمیز کردن کویل های متراکم کثیف استفاده کنید.

زباله یا یخ اطراف فن اواپراتور را پاک کنید.

هرگونه گرفتگی یا زباله در اطراف فن کمپرسور را پاک کنید.

کمپرسور معیوب یا رله استارت را تعویض یا تعمیر کنید. اگر هر قطعه دیگری ایراد دارد، با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید تا آن را تعویض یا تعمیر کند.

مشکلات و عیب یابی فریزر ال جی

آیا فریزر ال جی شما به طور خودکار یخ زدایی نمی کند؟ در اینجا ممکن است دلایل وجود داشته باشد:

دلایل مشکلات فریزر ال جی

  • برد کنترل یخ زدایی
  • مجموعه بخاری
  • ترموستات
  • تایمر یخ زدایی
  • سنسور یا فیوز
  • برد کنترل اصلی معیوب
امتیاز دهید post
مشکلت حل نشده؟
تیم دمای سبز در خدمت شماست تا مشکلات تعمیراتی لوازم سرمایشی و گرمایشی شما را حل کند.

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *