راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی

نمایندگی تعیمرات و نصب کولرگازی و اسپیلیت

فهرست مطالب

راهنمای استفاده از ریموت کولر گازی

هنگامی که برای خرید کولر گازی خود می روید، به احتمال زیاد به صرفه جویی در مصرف انرژی، کیفیت هوا و سرعت خنک کننده نگاه می کنید. یکی از نکاتی که احتمالاً کاملاً مورد توجه قرار نخواهد گرفت، عملکردهای روی ریموت کنترل واحد AC است. اما، هنگامی که واحد AC باز شد، نصب شد و برای لذت بردن از هوای خنک خود نشستید، ممکن است ناگهان گیج شوید.

در نگاه اول، احتمالاً فکر می‌کردید همه این نمادها روی کنترل از راه دور به راحتی قابل رمزگشایی هستند. اما، سردرگمی می تواند ظرفیت شما را برای لذت بردن کامل از عملکرد AC خود محدود کند. برای روشن کردن این موضوع، درک تخصصی خود از نمادهای کنترل از راه دور و معنای آنها برای شما مصرف کننده را در اختیار شما قرار می دهیم.

آشنایی با ریموت و نماد کولر گازی

احتمالاً فکر می کردید که این کار آسانی است و واقعاً باید باشد. زمانی بود که تنها چند عملکرد برای یک واحد AC وجود داشت و نمادهای مورد نیاز برای کنترل این عملکردها همگی کاملاً مستقیم بودند. دیگر نه!

اگر واحد AC خود را خریداری و نصب کرده اید، یکی از آخرین مواردی که با آن آشنا خواهید شد، واحد راه دور و نمادهای بی شماری از تصاویر، نمودارها، اعداد و مواردی از این قبیل است که روی یک صفحه نمایش هوشمند LCD قرار گرفته اند. چیزی که فکر می‌کردید ساده‌ترین بخش در مورد واحد AC باشد، اکنون عجیب و دلهره‌آور به نظر می‌رسد.

بدیهی است که درک برخی از این موارد آسان تر از بقیه خواهد بود. اما تنها راهی که می توانید از کولر گازی خود بیشترین بهره را ببرید، درک کامل همه اینها و نحوه استفاده از آنها برای بهبود محیط داخلی است.

به طور معمول، متخصص نصب خلاصه ای از همه چیزهایی را که باید بدانید به شما ارائه می دهد، اما اگر ندانند، ممکن است با یک واحد گران قیمت مواجه شوید که فقط با ظرفیت محدود کار می کند. بنابراین برای بهبود درک خود از واحد AC خود در اینجا چیزی است که باید در مورد نمادهایی که معمولاً روی کنترل از راه دور خود پیدا می کنید، عملکرد آنها و نحوه استفاده از آنها برای بهبود زندگی خانه خود بدانید.

تعمیرات کولرگازی و اسپیلیت

آنچه در مورد رایج ترین نمادهای تهویه مطبوع باید بدانید

دکمه پاور

این همان چیزی است که برای روشن و خاموش کردن کولر گازی خود استفاده می کنید. به نظر بسیار شبیه دکمه پاور در اکثر وسایل برقی دیگر است و با یک نوار عمودی در یک دایره یا نیم دایره نشان داده می شود.

حالت خنک

نماد دانه های برف علامت جهانی برای حالت هوای خنک است. گاهی اوقات این حالت خنک، کولر گازی را با وجود تنظیمات دمایی که وارد ترموستات کرده‌اید روشن می‌کند.

حالت گرما

یک نماد نسبتاً جدید در صحنه و همیشه در هر نوع واحد AC وجود ندارد. این نماد کمی شبیه به خورشید است و حالت گرمایش را نشان می دهد. این تنظیم هوای گرمی را که معمولاً از پشت خارج می‌شود، معکوس می‌کند و آن را به اتاق می‌فرستد تا به دمای مطلوب روی ترموستات برسد.

حالت خشک

نماد حالت خشک از قضا به صورت یک قطره باران یا گاهی یک سری قطره به شکل مثلث یا دایره ای ظاهر می شود. به راحتی می توان این را با نماد جالب یک دانه برف اشتباه گرفت. این تنظیم برای کاهش سطح رطوبت اتاق در حالی که هنوز هوای خنک در گردش است استفاده می شود.

حالت فن

حالت فن به دلایل مختلفی مهم است و معمولاً با نماد فن نشان داده می شود. اگر نمی خواهید اتاق بیش از آنچه که هست خنک شود، این عملکرد می تواند به گردش هوای اتاق بدون ویژگی خنک کننده کمک کند و در نتیجه در هزینه های انرژی صرفه جویی کند. همچنین برای جلوگیری از تجمع یخ در واحد AC، استفاده از آن هر چند وقت یکبار گزینه خوبی است.

سرعت فن

شباهت زیادی به نوارهای سیگنال در دستگاه تلفن همراه شما دارد و به شما امکان می دهد میزان گردش هوای پره های فن را انتخاب کنید. تعداد میله‌ها همچنین تنظیمات مختلف قدرت را نشان می‌دهد که کوتاه‌ترین میله کمترین تنظیم و طولانی‌ترین نوار بالاترین سرعت باد است.

عملکرد خودکار

نوار عملکرد خودکار معمولاً با حرف بزرگ “A” نشان داده می شود که با فلش های مختلف احاطه شده است. این عملکرد برای حفظ دمای فعلی تنظیم شده است. هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش برای دستیابی و حفظ دما در دمای دلخواه ثابت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

نمایندگی تعمیرات کولرگازی در اصفهان

حالت بی صدا

این نماد شبیه شخصی است که از علامت جهانی سکوت استفاده می کند، یک انگشت روی لب ها. در حالی که اکثر واحدهای تهویه مطبوع در حال حاضر بسیار بی صدا هستند، تنظیم “سکوت” یا “حالت بی صدا” این را به سطح کاملاً جدیدی می برد. از این استفاده کنید تا به واحد AC خود اجازه دهید تا برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا دریافت دمای خواب بهتر در شب بی‌صدا عمل کند.

چرخش هوای عمودی

این نماد مانند یک سری فلش به نظر می رسد که در جهات مختلف به دور از مینی اسپلیت داخلی هستند. این عملکرد باعث می‌شود که تیغه‌های عمودی جریان هوای AC با توجه به تنظیمات خودکار از پیش تعیین‌شده، نوسان کنند، ثابت بمانند یا متناوب شوند.

نوسان هوای افقی

این نماد تقریباً شبیه نماد چرخش هوای عمودی خواهد بود، به جز اینکه فلش ها جهت افقی دارند. می توانید این عملکرد را برای تنظیم بیشتر جریان هوا در هر حالت افقی یا جهت نوسانی انتخاب کنید.

خنک کننده توربو

اگر به تازگی به خانه رسیده اید و به خنک شدن سریع اتاق نیاز دارید، به تقویت توربو نیاز دارید. این نماد شبیه یک فرد قوی است که عضله دوسر خود را خم می کند. گاهی اوقات رعد و برق روی سینه آنها نیز وجود دارد. معمولاً این تنظیم اتاق را در فاصله 15 یا 20 دقیقه خنک می کند.

نکات پایانی در مورد نمادهای مختلفی که در کنترل از راه دور AC پیدا خواهید کرد

ما نگاهی به برخی از رایج ترین نمادهایی که می توانید در کنترل از راه دور AC پیدا کنید، انداخته ایم. گاهی اوقات تغییرات این نمادها و عملکردها از واحدی به واحد دیگر مانند حالت خواب متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، بسیاری از مدل‌های جدید AC در حال تولید هستند و بسیاری از آنها عملکردهایی دارند که مختص برند هستند. اگر در مورد نماد مبهم در کنترل AC خود شک دارید، بهترین مکان برای جستجوی پاسخ در دفترچه راهنمای کاربر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نمایندگی نصب کولرگازی و اسپیلیت در اصفهان

مرکز نمایندگی تعمیر کولرگازی و اسپیلیت در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

تعمیر یخچال در اصفهان

 

امتیاز دهید post
مشکلت حل نشده؟
تیم دمای سبز در خدمت شماست تا مشکلات تعمیراتی لوازم سرمایشی و گرمایشی شما را حل کند.

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *