نحوه تعویض فیلتر آب یخچال سامسونگ

فیلتر یخچال سامسونگ

فهرست مطالب

از آنجایی که نمی دانید چگونه فیلتر آب یخچال سامسونگ خود را عوض کنید، نور قرمز روی صفحه نمایشگر خود را نادیده گرفته اید که به شما می گوید آن را عوض کنید. لازم نیست اینطور باشد. در خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان انواع تعمیرات از جمله تعویض فیلتر آب هم قابل انجام می باشد. دمای سبز به عنوان مرکز تعمیر یخچال در اصفهان سال ها توانسته انواع برندهای ایرانی و خارجی را به نحو احسن تعمیر و راه اندازی نماید. در این میان توانسته تا تجربیات و دانش های مفیدی را کسب کند تا در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در اینجا مراحل ساده ای برای نحوه تعویض فیلتر آب در یخچال سامسونگ آورده شده است:

  • جریان آب را قطع کنید
  • فیلتر آب قدیمی را بردارید
  • فیلتر آب جدید را وارد کنید
  • یک برچسب یادآوری قرار دهید
  • منبع آب را روشن کنید
  • فیلتر آب جدید خود را بشویید
  • چراغ نشانگر فیلتر آب خود را تنظیم مجدد کنید

با این حال، چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

در این پست، نحوه تعویض فیلتر آب یخچال سامسونگ را با جزئیات به شما نشان خواهیم داد و همچنین به شما اطلاع خواهیم داد که چه زمانی و چرا نیاز به تغییر دارید.

این ساده و آسان است، ما قول می دهیم.

چرا باید فیلتر آب یخچال سامسونگ خود را عوض کنید؟

فیلتر آب شما برای فیلتر کردن ناخالصی ها و تمیز نگه داشتن آب تمیز، ایمن و با کیفیت و طعم خوب عمل می کند، زیرا چه کسی می داند چه میکروارگانیسم های بدی ممکن است در آب شما شنا کنند؟

به غیر از میکروارگانیسم‌ها، درصد بالایی از باقی مانده‌های تصفیه آب، علف‌کش‌ها، آفت‌کش‌ها، داروها، آزبست و سایر مواد شیمیایی که ممکن است در آب شما باشند، با فیلتر آب با کیفیت خوب حذف می‌شوند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از تجمع رسوبات و مسدود شدن دریچه تامین آب و/یا یخ ساز، باید فیلتر آب خود را تعویض کنید، به خصوص اگر در منطقه شما آب سخت وجود دارد.

در صورت نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان با ما تماس بگیرید.

چه زمانی باید فیلتر آب یخچال سامسونگ خود را تعویض کنید؟

جدا از دانستن نحوه تعویض فیلتر یخچال سامسونگ، دانستن زمان انجام این کار نیز مهم است. معمولاً با دیدن نشانگر قرمز رنگ «تغییر فیلتر آب» می‌دانید که زمان تعویض فیلتر آب فرا رسیده است.

این معمولاً قبل از پر شدن ظرفیت فیلتر روشن می شود (فیلترهای آب سامسونگ قبل از تعویض، ظرفیت 300 گالن دارند).

حتی اگر این ظرفیت برآورده نشود، باید هر شش ماه یکبار فیلتر آب خود را تعویض کنید. شما می توانید زمانی که نزدیک به شش ماه از آخرین تغییر می شود یا از زمانی که استفاده از دستگاه را شروع کرده اید، تغییرات پیش رو را پیش بینی کرده و آماده سازی آن را آغاز کنید.

خوشبختانه، یخچال سامسونگ شما اقداماتی را برای کمک به یادآوری شما در نظر گرفته است. چراغ فیلتر زمانی که به زمان تعویض نزدیک می شود بنفش و در نهایت زمانی که زمان تعویض آن فرا می رسد قرمز می شود.

در نظر گرفتن این موضوع به شما کمک می کند تا از تعویض به موقع اطمینان حاصل کنید، آب خود را به خوبی فیلتر و همیشه با کیفیت خوب نگه دارید.

نحوه تغییر فیلتر آب در یخچال سامسونگ – قبل از تعویض

نوع فیلتر آب را بشناسید

مدل و شماره قطعه روی فیلتر آب قدیمی را بررسی کنید. به دفترچه راهنمای یخچال خود در جایی که مطمئناً نوشته شده است مراجعه کنید. اگر کتابچه راهنمای خود را اشتباه جا انداخته اید، جای نگرانی نیست، می توانید به سادگی برچسب محصول را در یخچال یا روی یخچال خود که در آن مدل و شماره سریال نوشته شده است، بررسی کنید.

سپس به www.4ourhouse.co.uk مراجعه کنید، شماره مدل را در کادر جستجو تایپ کنید و برای پیدا کردن مدل مورد نظر خود که در این مورد فیلتر آب است، حرکت کنید.

اگر هنوز برای یافتن جایگزین مشکل دارید، همیشه می‌توانید با خدمات پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید.

فیلتر آب جایگزین خود را دریافت کنید

قبل از اینکه اقدام به تعویض فیلتر قبلی کنید، فیلتر آب جدید خود را آماده کنید. هیچ فایده ای ندارد که قدیمی را با چیزی جایگزین کنید.

پس از گذراندن مرحله اول و تعیین نوع فیلتر آب که مدل یخچال خاص شما استفاده می کند، برای آماده شدن برای روز تعویض، اقدام به خرید آن کنید.

می توانید از یک فروشگاه محلی نزدیک خود خرید کنید یا به صورت آنلاین در آمازون سفارش دهید. همچنین می توانید با عضویت در طرح تعویض خودکار فیلتر آب این برند، مستقیماً از سامسونگ خرید کنید. با این کار، در هزینه های بیشتری صرفه جویی می کنید، تحویل به موقع دریافت می کنید و می توانید مطمئن باشید که فیلترهای آب واقعی دریافت می کنید.

لطفاً مطمئن شوید که قطعه مناسب را هنگام تحویل دریافت کرده اید زیرا پس از باز شدن، قابل برگشت نیست.

فیلتر جدید را آماده کنید

هنگامی که آن را به دست آوردید، با جدا کردن کارتن و نایلون مورد استفاده در بسته بندی، فیلتر را برای استفاده آماده کنید. همچنین درپوش محافظ را بردارید.

فیلتر آب را پیدا کنید

توجه داشته باشید که این مکان در انواع و مدل های مختلف یخچال سامسونگ متفاوت است. برای دریافت راهنمای دقیق در مورد محل قرارگیری فیلتر آب یخچال سامسونگ، برای مدل‌های مختلف، در زیر بخوانید.

برای تعمیر یخچال امرسان اصفهان با ما تماس بگیرید.

فیلتر آب یخچال سامسونگ کجاست؟

همانطور که قبلا گفته شد، محل قرارگیری فیلتر آب در یخچال سامسونگ به نوع یخچال شما بستگی دارد. بنابراین اگر سعی کرده اید مدل خود را بر اساس پیکربندی مدلی متفاوت از مدلی که استفاده می کنید پیدا کنید، آن را پیدا نخواهید کرد.

یخچال ساید بای ساید

فیلتر آب در یک واحد ساید بای ساید را می توان در کشوی پایینی، درست جایی که محصولات تازه در سمت راست ذخیره می شود، پیدا کرد.

یخچال درب فرانسوی

شما فیلتر آب این مدل را در محفظه محصولات تازه، بین کشوهای ترد پیدا خواهید کرد.

یخچال چهار فلکس

این مدل دارای فیلتر آب است که در همان مکان مدل درب فرانسوی، بین کشوهای ترد در محفظه محصولات تازه قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که این مکان ها مشترک هستند اما مطلق نیستند. گاهی اوقات، فیلتر آب را می توان در قسمت فریزر (در گوشه بالا سمت راست) یا حتی در پشت یخچال پیدا کرد.

مثل همیشه، دفترچه راهنمای کاربر برای اطمینان از اینکه فیلتر آب دستگاه شما در کجا قرار دارد مفید خواهد بود.

نحوه تغییر فیلتر آب در یخچال سامسونگ – راهنمای گام به گام

اکنون که آماده اید، وقت آن است که فیلتر آب خود را عوض کنید!

مرحله 1: منبع آب را قطع کنید

شیر تامین آب خود را پیدا کرده و قبل از اقدام به تعویض فیلتر آن را ببندید

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال اصفهان با ما تماس بگیرید.

مرحله 2: فیلتر قدیمی آب را بردارید

هنگامی که محل قرارگیری آن را پیدا کردید، فیلتر قدیمی را با چرخاندن دستگیره در خلاف جهت عقربه‌های ساعت (راست به چپ) و در حین حرکت بیرون بکشید.

به یاد داشته باشید که این کار را با دقت و پیوسته انجام دهید زیرا چرخاندن فیلتر ممکن است به دلیل سفت بودن که به مهر و موم شدن آن در محل کمک می کند دشوار باشد. فشار اضافی وارد کنید (به آرامی لطفا!) و در صورت نیاز به آرامی حرکت کنید.

اگر باز هم بسیار مشکل است، آب را به طور کامل در آب سردکن حذف کنید تا فشار در محفظه فیلتر کاهش یابد. اکنون باید بتوانید فیلتر قدیمی را راحت تر حذف کنید.

مرحله 3: فیلتر جدید را وارد کنید

پس از حذف کامل فیلتر قدیمی، فیلتر آب جدید را با انجام معکوس فرآیند حذف نصب کنید.

آن را در محفظه فیلتر آب قرار دهید و سپس دستگیره فیلتر جدید را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید (از چپ به راست) و مطمئن شوید که در جای خود قفل شده است.

مرحله 4: یک برچسب یادآوری قرار دهید

فیلترهای آب سامسونگ با برچسب های تاریخ در بسته بندی عرضه می شوند تا به شما کمک کنند روز تغییر بعدی را به خاطر بسپارید.

6 ماه بعد را حساب کنید و برچسب مربوطه را روی دستگیره فیلتر بچسبانید تا بتوانید آن را ببینید و به خاطر بسپارید.

مرحله 5: منبع آب را روشن کنید

از آنجایی که فیلتر اکنون در جای خود قرار دارد، ادامه دهید و منبع آب یخچال خود را دوباره روشن کنید.

مرحله 6: فیلتر جدید خود را بشویید

قبل از اینکه شروع به استفاده از فیلتر جدید خود کنید، آن را با جاری کردن حدود یک گالن آب در آن بشویید. مطمئن شوید که آب را جمع کرده و دور بریزید.

تبریک می گویم! فیلتر آب جدید شما آماده استفاده است.

مرحله 7: نور فیلتر آب خود را بازنشانی کنید

پس از اتمام نصب، باید نشانگر فیلتر خود را بازنشانی کنید. بسته به اینکه مدل یخچال شما از چه چیزی استفاده می کند، دکمه «بازنشانی فیلتر»، «یخ خاموش» یا «یخ خرد شده» را فشار دهید (لطفاً به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید).

قبل از رها کردن دکمه، آن را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. نور فیلتر از قرمز به رنگ عادی خود تغییر می کند.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر، پست ما را در مورد نحوه تنظیم مجدد چراغ یخچال سامسونگ بخوانید.

در همین حال، اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یخچال سامسونگ خود را تنظیم مجدد کنید، برای اطلاع از نحوه انجام این کار اینجا را کلیک کنید.

برای تعمیر یخچال اسنوا اصفهان با ما تماس بگیرید.

خلاصه سریع در مورد نحوه تعویض فیلتر آب در یخچال سامسونگ

دانستن نحوه تعویض فیلتر یخچال سامسونگ به شما کمک می کند که همیشه آب تمیز، سالم و با کیفیتی داشته باشید.

قبل از خرید، با بررسی شماره قطعه، فیلتر آب جایگزین مناسب را تهیه کنید.

برای تعویض فیلتر یخچال سامسونگ، محفظه فیلتر را در یخچال خود پیدا کنید، جریان آب را قطع کنید و فیلتر قدیمی را بردارید. سپس آب جدید را وارد کنید، منبع آب را دوباره وصل کنید، آن را شستشو دهید و یادآوری‌هایی را برای تغییر بعدی تنظیم کنید.

از آب تمیز خود لذت ببرید!

امتیاز دهید post
مشکلت حل نشده؟
تیم دمای سبز در خدمت شماست تا مشکلات تعمیراتی لوازم سرمایشی و گرمایشی شما را حل کند.

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *